امروز : 28 تیر 1403
  • 1395/04/23 - 08:02
  • 13
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z8vA

روابط عمومی در سازمان های دولتی از جایگاه مهم و حساسی برخوردار است

رییس دانشگاه درمراسم تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: روابط عمومی در سازمان های دولتی از جایگاه مهم و حساسی برخوردار است.



رییس دانشگاه درمراسم تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: روابط عمومی در سازمان های دولتی از جایگاه مهم و حساسی برخوردار است.



 



به گزارش وب دا، دکتر محمد حسین اعرابی در این مراسم، بر اهمیت و جایگاه روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی یکی از واحدها موثر در توسعه و پیشرفت دانشگاه می باشد.



 



 وی، با تقدیر از زحمات 30 ساله آقای علیرضا کاشانی نژاد به عنوان مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه، افزود: کاشانی نژاد طی مدت خدمت خود در عرصه روابط عمومی دانشگاه در توسعه و پیشرفت دانشگاه تلاش مضاعفی داشته است.



 



دکتر اعرابی تصریح کرد: کاشانی نژاد به دلیل اخلاق و منش و هنرمندی خود باعث شده بود تا در همه حوزه ها و معاونت های دانشگاه مدیری شناخته شده، باشد و این امر باعث شد تا از استعداد و ظرفیت او برای ارتقا و توسعه دانشگاه استفاده گردد.



 



رئیس دانشگاه در ادامه ضمن معرفی دکتر علیرضا مفرح به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی دانشگاه یاد آورشد: دکتر مفرح تجارب موفقیت آمیز در مدیریت های حوزه های مختلف دانشگاه داشته که امید است با تعامل همه مسوولین و همکاران روابط عمومی بتواند این راه با قدرت و موفقیت بیشتری ادامه دهند.



 



وی همچنین اظهار داشت: روابط عمومی علاوه بر اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و رخداد های دانشگاه می تواند در افکار سنجی برای تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های این مجموعه موثر باشد.



 



 رئیس دانشگاه تصریح کرد: مجموعه گسترده ای مانند دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بخش های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و بخش عظیم ارائه خدمات سلامت نیازمند روابط عمومی قوی و توانمندی است تا بتواند این خدمات را منعکس کند.



 



دکتر اعرابی با تأکید بر سرمایه گذاری معاونت ها در بخش روابط عمومی، گفت: جایگاه روابط عمومی جایگاه مهم و حساسی است که فعالیت در پست های روابط عمومی دانشگاه نیازمند افرادی توانمند و متخصص است.



 



 وی در ادامه، با تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: طی چند ساله گذشته به ویژه بعد از اجرای طرح تحول سلامت و فعالیت های خیرین سلامت، اصحاب رسانه در این راستا پیشتاز بودند.



 



دکتر اعرابی، ضمن تقدیر از همکاران روابط عمومی مجموعه های مختلف دانشگاه، از آن ها خواست تا با ارتباط و همکاری بیشتری با اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی فعالیت های دانشگاه گام بردارند.



 



دکتر اعرابی، در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح تحول سلامت در کاشان گام های مهم و اساسی برداشته شده، گفت: اجرای موفقیت آمیز طرح تحول سلامت در منطقه نیازمند اطلاع رسانی و همکاری اصحاب رسانه برای جلب مشارکت مردم است.



 



مراسم تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، جمعی از معاونین و مدیران و کارشناسان، مسوولین و رابطین روابط عمومی روز دوشنبه مورخ 21/4/95 برگزار شد.



 



 














  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104660
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم