امروز : 30 تیر 1403
  • 1391/01/19 - 13:40
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zhdz

زنگ سلامت در مدارس آران و بیدگل نواخته شد

همزمان با فرارسیدن هفته سلامت 18 تا 24 فروردین زنگ سلامت در روز شنبه 19 فروردین در آموزشگاه ابتدایی دخترانه فرقانی آران و بیدگل نواخته شد و شعار بهداشت جهانی با عنوان " زندگی سالم، طول عمر بیشتر" برای دانش آموزان تبیین شد.



همزمان با فرارسیدن هفته سلامت 18 تا 24 فروردین زنگ سلامت در روز شنبه 19  فروردین در آموزشگاه ابتدایی دخترانه فرقانی آران و بیدگل  نواخته شد. در این مراسم نمادین فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش ، رییس شبکه بهداشت و درمان  ، رییس مرکز بهداشت و کارشناسان اداره آموزش و پرورش و مرکز بهداشت و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند. در این مراسم  آقای صدر مدیریت  اداره  آموزش و پرورش ، دکتر سید محمد حسین مکی مدیریت شبکه بهداشت و درمان و آقای فیروزی پور فرماندار شهرستان به ایراد سخن پرداختند و در زمینه شعار امسال سازمان جهانی  بهداشت  با عنوان زندگی سالم ، طول عمر بیشتر و سلامت سالمندی سخنانی را بیان نمودند.

در این آیین که با حضور جمعی از پدربزرگ ها و مادربزرگ های دانش آموزان همراه بود برنامه های مختلفی از جمله اجرای سرود و نمایش ازسوی دانش آموزان برگزارشد و یکی از والدین دانش آموزان مقاله ای در رابطه با موضوع هفته سلامت قرائت کرد .

درپایان مراسم از مدیر و پرسنل آموزشگاه تشکر و قدردانی به عمل آمد .

گفتنی است، بازدید مسئولین از نمایشگاه آثار نقاشی دانش آموزان مشغول به تحصیل در این آموزشگاه  و مواد خوراکی مجاز و غیر مجاز و کتب بهداشتی از برنامه های تکمیلی این مراسم نمادین بود.



تصاویر مراسم



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 103700
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم