امروز : 27 تیر 1403
  • 1399/02/29 - 13:00
  • 30
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /ZVRA

فرماندار شهرستان از مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد.

همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی؛ فرماندار شهرستان با مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در دوران حساس کرونایی در تولید و انتشار اخبار و پیام‌های آگاهی‌بخش و امیدبخش به افکار عمومی تلاش وافری داشته‌، دیدار و از وی قدردانی کرد.




همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی؛ فرماندار  شهرستان با مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در دوران حساس کرونایی در تولید و انتشار اخبار و پیام‌های آگاهی‌بخش و امیدبخش به افکار عمومی تلاش وافری داشته‌، دیدار و از وی قدردانی کرد.



 



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی در این دیدار تبیین و انعکاس برنامه‌ها، سیاست‌ها‌، خدمات و دستاوردهای نظام و دولت دوازدهم به مردم را از وظایف روابط‌عمومی‌ ادارات و دستگاه‌های اجرایی برشمرد و افزود: اطلاع‌رسانی اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت برای اقشار جامعه به عهده روابط‌عمومی‌ها، به ویژه روابط‌عمومی‌های حوزه بهداشت و درمان بوده که آنان نیز سربلند بیرون آمده‌اند. 





فرماندار شهرستان آران و بیدگل نقش روابط‌عمومی‌ها در نمایش دستاوردهای حوزه سلامت را مهم ارزیابی کرد و افزود: در دوران انتشار ویروس کرونا در کشور و همچنین شهرستان آران و بیدگل، این وظیفه دوچندان شده است.





وی با اشاره به کمک 100هزار میلیارد تومانی دولت دوازدهم برای مبارزه اقتصادی با کرونا تشریح کرد: 12 هزار میلیارد تومان سهم مبارزه اقتصادی دولت علیه کرونا در بخش بهداشت و درمان کشور بود که از این میان، مبالغی برای تکمیل دو بیمارستان شهرستان آران و بیدگل اختصاص یافته است.





دکتر بایبوردی در ادامه بر تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی ویژه مدیریت بحران و زیست‌پایه در شهرستان آران و بیدگل تاکید و خاطر نشان کرد: تشکیل این کمیته به اطلاع‌رسانی شفاف، صحیح و به‌موقع می‌انجامد و می‌تواند تضمین کننده سلامت روح و روان شهروندان از یک طرف و تسهیل‌گر اقدامات بهداشت و درمانی، پزشکان، پرستاران و بهیاران از طرف دیگر باشد.





فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیری به مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان این روز را به وی تبریک و از خدمات وی تقدیر کرد.





متن این لوح به شرح ذیل است:





جناب آقای رضا معصومی



مسئول محترم روابط عمومی اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل




سلام علیکم؛



 ️با تبریک 27 اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی و با الهام از این که«دانستن حق مردم است» برخود فرض می‌دانم از تلاش‌های بی‌شائبه، مساعی ماندگار و خدمات ارزشمند جناب‌عالی که با اطلاع رسانی شفاف، سریع و به‌هنگام و نیز روشنگری افکار عمومی، زمینه‌های تبیین مناسب دستاوردها و عملکرد دولت دوازدهم در شهرستان آران و بیدگل را فراهم می‌کنید، تشکر و قدردانی نمایم.





بدون شک اطلاع‌رسانی مناسب از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در گرو توانمندسازی مدیران، کارشناسان وکارگزاران شاغل در روابط عمومی ادارات، موسسات عمومی دولتی، موسسات عمومی غیردولتی و دستگاه‌های اجرایی از یکطرف و تعامل مثبت و سازنده با اصحاب رسانه‌های جمعی از طرف دیگر ارزیابی و تقویت «سواد رسانه‌ای»، «سواد خبری»، «سواد مجازی» و «سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات» الزام فعالیت درسیستم اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مدرن محسوب می‌شود.





امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و همکاری های ارزنده جناب عالی، استادان، دانشجویان، کارگزاران روابط عمومی و اصحاب محترم رسانه‌های جمعی بتوانیم گام‌های موثرتری در ارتقای نظام اطلاع‌رسانی و اعتلای شهرستان آران و بیدگل برداریم؛ ان‌شاءالله.



 



                                                                                  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     تقدیر روابط عمومی          تقدیر روابط عمومی



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105560
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم