امروز : 28 تیر 1403
  • 1396/02/17 - 12:32
  • 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zz1A

مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران شبکه بهداشت و درمان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران با حضور سرپرست شبکه و جمعی از مسئولین نهاد ها و ادارات شهرستان ، مدیران و کارکنان در تاریخ 17/2/96 در سالن شهید استادی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار گردید.




مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران با حضور سرپرست شبکه و جمعی از مسئولین نهادها و ادارات شهرستان، مدیران و کارکنان در تاریخ 96/2/17 در سالن شهید استادی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار گردید.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، در این مراسم از زحمات دکتر مجید اسماعیلی سرپرست معاونت درمان و دارو و ابوالقاسم قاسم زاده مسئول حراست شبکه تقدیر و برای سرپرست جدید این واحدها دکتر یزدان جعفری و علیرضا معلمی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت شد.





سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در این مراسم ، جلسات تکریم و معارفه را فرصتی برای بزرگداشت و تجلیل از زحمات اشخاصی که در سمت های مختلف فعالیت می کنند، عنوان کرد و از زحمات تمامی مدیران واحدهای فوق تجلیل و برای مدیران جدید آرزوی موفقیت کرد.





دکتر مسعود دهقانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" گزارشی از عملکرد حوزه درمان و دارو را در بخش های مختلف بیمارستانی و اورژانس و کلینیک های تحت پوشش ارائه نمود.





دکتر دهفانی در پایان، برتعامل و همکاری تمامی همکاران در جهت ارتقای سلامت در منطقه تاکید کرد.





محمد خبازی مدیر حراست دانشگاه نیز در این مراسم، ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین سابق این واحدها، برای مسئولین جدید آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.





برپایه این گزارش : مدیران سابق و جدید معاونت درمان و دارو و حراست شبکه نیز در این جلسه سخنانی را به ویژه در زمینه فعالیت خود بیان کردند.





شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه به رسم یادبود از تلاش های این عزیزان تجلیل به عمل آمد.





                                                                                      روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     تودیع معاون درمان          تودیع معاون درمان



     تودیع معاون درمان          تودیع معاون درمان



     تودیع معاون درمان          تودیع معاون درمان



     تودیع معاون درمان          تودیع معاون درمان



     تودیع معاون درمان          تودیع معاون درمان



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104857
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم