امروز : 27 تیر 1403
  • 1399/12/01 - 22:53
  • 34
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZdVA

مردان کمتر از زنان به سلامت خود اهمیت می دهند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل با اشاره به آغاز هفته سلامت مردان ایران از یکم الی هفتم اسفندماه گفت: نامگذاری هفته اول اسفند ماه در کشور با هدف تاکید بر سلامت مردان و حساس سازی مردان جامعه ایرانی برای توجه بیشتر به جنبه های مختلف پیشگیری از مخاطرات سلامت بوده است.




رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل با اشاره به آغاز هفته سلامت مردان ایران از یکم الی هفتم اسفندماه گفت: نامگذاری هفته اول اسفند ماه در کشور با هدف تاکید بر سلامت مردان و حساس سازی مردان جامعه ایرانی برای توجه بیشتر به جنبه های مختلف پیشگیری از مخاطرات سلامت بوده است.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، دکتر فاطمه شیروانی زاده خاطرنشان کرد: بحران سلامت مردان در تمام دنیا به عنوان بحران خاموش سلامت تلقی شده و پژوهش‌های مختلف نیز نشان می‌دهد مردان نسبت به زنان در سبک زندگی روش‌های نامناسب‌تری دارند و نسبت به بیماری خود بی توجه تر هستند و علائم هشدار دهنده را نادیده می‌گیرند و دیرتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.





وی تصریح کرد: امسال هفته ملی سلامت مردان(1لغایت7 اسفندماه) با شعار: "همه گیری کرونا؛ توجه بیشتر به سلامت مردان " در جهت تلاش بمنظور افزایش آگاهی مردان نسبت به موضوع سلامتی و بخصوص بیماری کووید-19 برگزار می گردد.





                                                                        روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل 




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105748
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم