امروز : 26 تیر 1403
  • 1402/12/02 - 11:29
  • 85
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z8uR

همایش ازدواج آسان و بهنگام ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

این همایش به مناسبت هفتۀ ملی جوان و در راستای ترویج ازدواج سالم و جوانی جمعیت در آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان شهید سلیمانی آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان، به اهمیت انتخابات و مشارکت آحاد مردم بخصوص قشر جوان اشاره کرد.

دکتر محسن قمصری افزود: دوم اسفندماه سال 1402 مصادف با 11 شعبان ،تولد حضرت علی اکبر(ع) و روز ملی جوان است. نظر به اهمیت توجه به سیاستهای جمعیتی برای جوانان، امسال این هفته با شعار "جوان سالم ،خانواده سالم ،جامعه سالم" برگزار می گردد.

در ادامه کارشناس اداره بهزیستی شهرستان با اشاره به تعریف ازدواج، گفت: ازدواج ارتباطی قراردادی بین دو انسان از جنس مقابل به منظور رفع برخی از نیاز های جنسی، عاطفی و اجتماعی است.

عباس برادران با بیان اینکه قانون طلایی ازدواج موفق شامل اقدام به موقع، انتخاب مناسب و ارتباط صحیح می باشد، افزود: انتخاب همسر فرآیندی عقلانی-عاطفی که از شناخت تناسب ها و تفاوت ها و تعارض ها شروع شده و به انتخابی مسئولانه ختم می شود.

وی به برخی از کارکردهای مثبت ازدواج اشاره کرد و اذعان داشت: افزایش مسئولیت پذیری، تکامل اجتماعی و معنوی، ادامه نسل، ارتقای سلامت روان جامعه، کاهش رفتارهای مخاطره آمیز، افزایش احساس امنیت در افراد، ایجاد آرامش از جمله فواید ازدواج می باشد.

 گفتنی‌ است در پایان این همایش که به همت واحد سلامت جوانان مرکز بهداشت و با همکاری اداره بهزیستی و دانشگاه فرهنگیان شهید سلیمانی آران و بیدگل برگزار شد، مسابقه ای برگزار و به برگزیدگان، هدایایی اهداء شد.

 

  • گروه خبری : اخبار شبکه,اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 127346

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید