امروز : 28 تیر 1403
  • 1395/08/11 - 09:38
  • 8
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZMwA

همایش پدافند غیر عامل زیستی برگزار شد.

همایش پدافند غیر عامل زیستی با حضور مسئولین و روسای ادارات شهرستان آران و بیدگل در سالن شهید استادی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار گردید.




همایش پدافند غیر عامل زیستی با حضور مسئولین و روسای ادارات شهرستان آران و بیدگل در سالن شهید استادی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار گردید.



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان گفت: تکلیف و وظایف بخش‌های مختلف در پدافند غیرعامل باید در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه شود.



محمد صفدریان گفت: مدیران و کارکنان ادارات و ارگان‌های مختلف باید متناسب با حوزه تشکیلاتی خود آموزش لازم را در حوزه پدافند غیرعامل ببینند.



وی افزود: پدافند غیرعامل، دفاع همه جانبه از جامعه است پس عزم مدیران نیز باید عزمی جدی در این حوزه مهم دفاعی باشد.



وی با اشاره به اینکه مهمترین حوزه پدافندی در حوزه غیرعامل، حوزه زیستی است، خاطرنشان کرد: بیشترین تهدیدات نیز در این حوزه صورت می‌گیرد پس بیشترین توجه هم باید در این بخش باشد.



ایشان از حوزه‌های سایبری و شیمیایی و صنایع به‌عنوان دیگر حوزه‌های پدافند غیرعامل نام برد و گفت: هدف مهم در پدافند غیرعامل که به‌عنوان رکن اساسی مورد توجه قرار گرفته، پایداری صنایع است.



صفدریان تصریح کرد: دشمن تلاش کرده در موارد مختلف از طریق نفوذ در سیستم‌های نرم افزاری و عملیات سایبری مشکلاتی را برای کشور و پیشرفت‌های فنی و علمی ما به وجود آورد که با توان سایبری بالا مقابل این تهدید دشمن ایستادگی کردیم.



مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان با تأکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی از هجوم نظامی بر علیه کشور ناامید شده‌اند، اظهار کرد: پدافند غیرعامل یک حوزه سیاسی نبوده و مربوط به هیچ سازمان خاصی هم نیست، بلکه یک تفکر و دفاع مقدس در برابر هجوم غیرنظامی دشمنان در بخش‌های مختلف است و وظیفه تمام سازمان‎ها، فرهنگ‌سازی و جاری کردن مفهوم پدافند غیر عامل در جامعه است.



مدیر کل پدافند غیر عامل استان اصفهان، در این همایش گفت: پدافند غیرعامل به هیچ عنوان عرق سازمانی نیست و همه باید در راستای جاری شدن این مفهوم در جامعه تلاش کنند.



صفدریان در پایان با اشاره به وظایف شورای پدافند غیر عامل در هر شهرستان، از مسئولین شهرستان خواست تا به موضوع پدافند غیر عامل و تهدیداتی که سلامت و فکر مردم را به خطر می‌اندازد، توجه ویژه داشته باشند تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد طرح‌های عملیاتی در این زمینه باشیم.



در ابتدای مراسم نیز ، علی‌محمد یوسفیان، معاون فرماندار آران و بیدگل، گزارشی از عملکرد شورای پدافند غیر عامل شهرستان، ارائه نمود.



دکتر مسعود دهقاتی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز در ابتدا از مسئولین و شرکت کنندگان و همچنین برگزار کنندگان این همایش قدردانی کرد.





                                                                  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل








     همایش پدافند غیر عامل     همایش پدافند غیر عامل



     همایش پدافند غیر عامل     همایش پدافند غیر عامل



     همایش پدافند غیر عامل     همایش پدافند غیر عامل



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104754
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم