امروز : 29 تیر 1403
  • 1393/02/07 - 11:06
  • 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZdkA

همایش پیاده روی خانوادگی برگزار گردید.

همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته سلامت وبا شعاریک عمرسلامتی با خود مراقبتی درروز جمعه 5 اردیبهشت ماه ازساعت6:30صبح در شهرستان برگزارشد



همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته سلامت وبا شعاریک عمرسلامتی با خود مراقبتی درروز جمعه 5 اردیبهشت ماه ازساعت6:30صبح در شهرستان برگزارشد.



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته سلامت وبا شعاریک عمرسلامتی با خود مراقبتی با همکاری اداره ورزش وجوانان برگزار گردید.



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته سلامت به شعار این هفته اشاره کرد و مطالبی را در این زمینه عنوان کرد.



دکتر مسعود دهقانی در ادامه موضوع مهم بهداشت دهان و دندان و فلوراید تراپی را عنوان کرد و افزود: فلوراید تراپی در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا یک امر بسیار مهم به شمار میرود و ما نیز باید در این زمینه برنامه ریزی دقیق را داشته باشیم.



بنابراین گزارش اجرای ورزش صبحگاهی ، برگزاری برنامه آموزشی وتبلیغاتی ومسابقه استفاده ازکلاه ایمنی موتورسواران توسط آقای صدوری کارشناس شبکه بهداشت ودرمان اجرای تواشیح ، اجرای برنامه نوازندگی ، برگزاری برنامه قرعه کشی واهداء جوایزاز دیگر برنامه های این مراسم بود.



همچنین در شامگاه روز جمعه نیز، مراسمی با حضور گروهی از ورزشکاران رزمی کار شهرستان آران و بیدگل در پارک شادی برگزار شد که در این برنامه این ورزشکاران به اجرای ورزش های رزمی پرداختند.



دراین مراسم با اجرای موسیقی و همچنین اجرای مسابقه و اهدای جوایز از شرکت کنندگان پذیرایی به عمل آمد.




گفتنی است هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه و با شعاریک عمر سلامتی با خود مراقبتی نامگذاری شده است.





                                                                                                    روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل





                پیاده روی هفته سلامت               پیاده روی هفته سلامت



                پیاده روی هفته سلامت               پیاده روی هفته سلامت



                پیاده روی هفته سلامت               پیاده روی هفته سلامت





 



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104095
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم