امروز : 27 تیر 1403
  • 1397/12/23 - 12:38
  • 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZUDA

همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا

آیین کلنگ زنی پایگاه سلامت قائم سفید شهر با حضور امام جمعه، فرماندار رییس دانشگاه و سرپرست شبکه بهداشت و درمان و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مردم سفید شهر برگزار گردید.




آیین کلنگ زنی پایگاه سلامت قائم سفید شهر با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس دانشگاه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مردم سفید شهر برگزار گردید.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، رییس دانشگاه در این آیین ضمن گرامیداشت روز 22 اسفند گفت: یاد و خاطره شهیدان که برای ما نعمت امنیت را به ارمغان آوردند را گرامی می داریم.





دکتر ابراهیم کوچکی در ادامه به موضوع سلامت اشاره کرد و افزود: یکی از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی شهری و خانه های بهداشت در روستا ها بود که در آن زمان بسیاری از بیماری ها مانند فلج اطفال و سیاه سرفه و غیره که در بین مردم شیوع پیدا می کرد و با برنامه ریزی و پیگیری در حوزه سلامت دیگر ریشه کن شده است.





رییس دانشگاه در پایان ضمن قدردانی از خیرین محترم سلامت از خیر محترم خانم صغری نوش آبادی برای احداث پایگاه سلامت قائم در سفید شهر قدردانی کرد و افزود: این پایگاه در زمینی به مساحت 500 متر مربع و زیربنای 200 متر مربع در سفید شهر احداث خواهد شد.





فرماندار شهرستان آران و بیدگل نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از خدمات و مشارکت خیرین محترم در حوزه سلامت قدردانی کرد.





دکتر اسماعیل بایبوردی، با اشاره به کار پسندیده خیرین حوزه سلامت، اذعان کرد: عمل صالح توشه و ذخیره برای سفر طولانی زندگی بعد از دنیای فانی است که در این میان خیرین انسان های برگزیده ای هستند که از این امتیاز برخوردارند.





                                                                                   رروابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     کلنگ زنی قائم          کلنگ زنی قائم



     کلنگ زنی قائم          کلنگ زنی قائم



     کلنگ زنی قائم          کلنگ زنی قائم



     کلنگ زنی قائم          کلنگ زنی قائم



     کلنگ زنی قائم          کلنگ زنی قائم



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105331
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم