امروز : 26 تیر 1403
  • 1400/04/23 - 18:12
  • 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z8WA

واکسن ایرانی کوو برکت به امام جمعه آران و بیدگل تزریق شد.

پس از اعلام تزریق واکسن به گروههای سنی جدید، امام جمعه شهرستان با حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید رجایی آران وبیدگل، اولین واکسن ایرانی کووبرکت در منطقه را تزریق کرد.






پس از اعلام تزریق واکسن به گروههای سنی جدید، امام جمعه شهرستان با حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید رجایی آران و بیدگل، اولین واکسن ایرانی کووبرکت در منطقه را تزریق کرد.







به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران وبیدگل، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی گفت:علاوه بر اصرار به استفاده از واکسن ایرانی، تأکید داشتم که دریافت واکسن در نوبت طبیعی خود انجام شود که امروز بحمدالله افراد بالای ۶۸ سال و هم‌سن بنده، واکسن را دریافت کرده‌اند.





ایشان خاطر نشان کرد: علیرغم وجود واکسن خارجی در این مرکز، تزریق واکسن ایرانی را اولویت خود دانستم، چرا که باید این افتخار ملی را پاس بداریم.





ایشان افزود: باید به واکسن ایرانی احترام بگذاریم و از همه دانشمندان جوان، پر تلاش و فعال در تولید این واکسن و سایر عوامل بهداشت و درمان که بی وقفه فداکاری می کنند تشکر می کنم.





حجت الاسلام سلیمانی تاکید کرد: برای ریشه کنی این ویروس منحوس، باید پروتکلها را رعایت کرده و تمامی سالمندان نسبت به واکسینه کردن خود اقدام کنند.





                                                                           روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل






     واکسیناسیون امام جمعه         واکسیناسیون امام جمعه



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105800
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم