امروز : 26 تیر 1403
  • 1402/12/03 - 20:10
  • 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZruR

وبینار انسولین درمانی و آشنایی با انسولین های جدید برگزار شد.

وبینار انسولین درمانی و آشنایی با انسولین های جدید جهت ارتقاء دانش و بروزرسانی اطلاعات آخرین درمان های دیابت برای پرسنل مراکز سلامت شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، در این وبینار مراقبین سلامت، ماما، بهورزان و کلیه پرسنلی که در حوزه دیابت فعالیت می کنند با انواع انسولین های موجود و انسولین های آنالوگ و معرفی جدیدترین محصولات در درمان بیماران مبتلا به دیابت آشنا شدند.

نماینده علمی شرکت نوونوردیسک بیان کرد: انسولین هورمونی است که به طور طبیعی از سلول های پانکراس بدن ترشح می شود. این هورمون به صورت تزریقی در گروه های مختلف مبتلایان به دیابت تجویز می گردد.

فرید عبداللهی افزود: بیماران مبتلا به دیابت نوع یک که بدنشان به میزان کافی انسولین ترشح نمی کند باید این هورمون را به صورت تزریقی جایگزین هورمون ترشح شده از پانکراس نمایند.

وی اذعان داشت: مبتلایان به دیابت نوع دو که قند خون آنها با داروی خوراکی و تغییر شیوه زندگی کنترل نمی شود، نیز باید از انسولین تزریقی استفاده نمایند.

ایشان همچنین در خصوص نحوه صحیح نگهداری هر نوع انسولین و تزریق آن توضیحاتی ارائه نمود.

گفتنی است در پایان  این برنامه که با همکاری واحد پیشگیری و مراقبت از بیماری های غیرواگیر و آموزش بهورزی مرکز بهداشت و شرکت نووردیسک برگزار گردید، به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

  • گروه خبری : بیماری های غیر واگیر,اخبار شبکه,اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 127364

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید