امروز : 29 تیر 1403
  • 1393/08/27 - 10:38
  • 15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZDnA

پایش و ارزیابی برنامه های سلامت نوجوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل

پایش و ارزیابی برنامه های سلامت نوجوانان و مدارس توسط کمیته منطقه ای 2 دانشگاهی و کارشناس اداره سلامت نوجوانان و مدارس وزارت بهداشت انجام گرفت.





به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ، این پایش توسط خانم دکتر طاهری کارشناس سلامت نوجوانان و مدارس وزارت بهداشت و کارشناسان مسئول سلامت نوجوانان و مدارس دانشگاههای عضو کمیته منطقه ای 2 صورت گرفت.



بنا بر این گزارش ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ضمن خوش آمد گویی ، اطلاعاتی در خصوص تعداد دانش آموزان و مدارس تحت پوشش ارائه داد.



دکتر مسعود دهقانی گفت : با توجه به اینکه دانش آموزان گروه عظیمی از جمعیت را تشکیل می دهند ، نیاز به توجه و تامین بهداشت و سلامت دارند که این امر در ارتقاء سطح بهداشت جامعه نقش اساسی خواهد داشت.



در ادامه دکتر حسین ریاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان ، پیشنهاداتی در زمینه ارتقاء فرهنگ سلامت در بین دانش آموزان بیان نمود.



 سپس گزارش اقدامات انجام شده در خصوص نظام مراقبت نوجوانان و مدارس و مشکلات اجرایی برنامه توسط کارشناس مسئول واحد سلامت مدارس مرکز بهداشت آران و بیدگل ،ارائه شد.



در پایان روند اجرای برنامه های سلامت نوجوانان و مدارس در سطح شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل طبق چک لیست ستاد شهرستان مورد پایش قرار گرفت.



گفتنی است دانشگاههای علوم پزشکی اصفهان ، قم ، اراک ، شهرکرد و یزد عضو کمیته منطقه ای 2 برنامه سلامت نوجوانان و مدارس می باشند.





                                                                                                 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل





                    بازدید منطقه ای سلامت نوجوانان و مدارس               بازدید منطقه ای سلامت نوجوانان و مدارس



                    بازدید منطقه ای سلامت نوجوانان و مدارس               بازدید منطقه ای سلامت نوجوانان و مدارس

 



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104233
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم