امروز : 27 تیر 1403
  • 1397/05/27 - 10:53
  • 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZtAA

پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت و درمان به مناسبت سالروز ورود آزادگان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل طی پیامی فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن را تبریک گفت.




سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل طی پیامی فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن را به تمامی آزادگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهدا بویژه آزادگان سرافراز شاغل در این مجموعه تبریک گفت.



متن پیام دکتر دهقانی بدین شرح است:



بیست و ششم مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین سرو قامتان همیشه جاوید، آزادگان سرافراز آن اسوه‌های عشق و ایثار و صبر وبردباری به میهن اسلامی است. این روز در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، روز تجلیل از اسرا و مفقودان در واقع روز پاسداشت عزت، شرف، غیرت، ایستادگی و سرافرازی مردان مقاوم و صبور عرصه جهاد و شهادت است. مردان بزرگی که سالها در کنج غربت درد و رنج اسارت را با عشق و دلدادگی به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و معمار کبیر آن تحمل کردند و بخشهایی از ورقهای زرین تاریخ حماسه ها و دلاوریهای سرزمین اسلامیمان را رقم زدند.



اینجانب سالروز به ‌یادماندنی بازگشت پرافتخار آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به ملت بزرگ ایران، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان قهرمان و بویژه آزادگان شاغل در شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل تبریک و تهنیت عرض نموده و از پروردگار مهربان برای این اسوه‌های صبر و مقاومت و خانواده‌های معزز آنان آرزوی سلامتی و موفقیت را دارم.



دکتر مسعود دهقانی



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105136
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم