امروز : 27 تیر 1403
  • 1395/01/23 - 13:42
  • 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZbuA

پیام تبریک سرپرست شبکه به مناسبت روز دندانپزشک

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در پیامی 23 فروردین ماه روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی کشور به ویژه دندانپزشکان شبکه تبریک گفت.




دکتر مسعود دهقانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در پیامی 23 فروردین ماه روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی کشور به ویژه دندانپزشکان شبکه تبریک گفت.



در این پیام آمده است:



23 فروردین ماه روز دندانپزشک و روز لبخندهای زیبا را به جامعه دندانپزشکی دانشگاه تبریک گفته و از تلاشهای شما عزیزان در راستای ارتقای سلامت دهان و دندان و درمان بیماریهای مربوط به این حوزه قدردانی می کنم.



اهمیت نقش سلامت دهان و دندان در حفظ سلامتی، ارتقای کیفیت زندگی و جلوگیری از بروز بسیاری از بیماریها در دوران مختلف زندگی از کودکی تا سالمندی؛ بر کسی پوشیده نیست . شاید فردی را نیابیم که به نوعی در طول زندگی خود دندان درد یا بیماریهای مربوط به این حوزه را تجربه نکرده باشد؛ دردی وحشتناک و به یادماندنی که کیفیت زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. امروزه با توجه به افزایش سن سالمندی در جوامع؛ بهداشت دهان و دندان و سلامت این عضو با توجه به تاثیرات آن بر سلامتی عمومی فرد و اجتماع بسیار حایز اهمیت میباشد.



دندانپزشکان بعنوان یکی از اعضای تیم سلامت؛ با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری‌های دهان و دندان، ارتقای سطح سلامت، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه ارایه می دهند، نقش بسیار مهم و قابل توجهی در نظام سلامت و ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا می کنند.



ضمن تقدیر از زحمات جامعه دندانپزشکی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و تمامی عزیزانی که در این عرصه به خدمت رسانی مشغولند ، امیدوارم این قشر فرهیخته از جامعه پزشکی با همدلی و همکاری ، همت بلند و تلاش مضاعف همچون گذشته در پیشبرد اهداف علمی، آموزشی ، پژوهشی ، درمانی گام بردارند.



                                                                        



دکتر مسعود دهقانی



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل

 




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104606
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم