امروز : 26 تیر 1403
  • 1396/01/30 - 13:31
  • 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zk1A

پیام تبریک سرپرست شبکه به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

دکتر مسعود دهقانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل طی پیامی زاد روز حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی را تبریک گفت.




دکتر مسعود دهقانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل طی پیامی روز بزرگداشت علوم آزمایشگاهی را تبریک گفت.



متن پیام بدین شرح می باشد :



بسم الله الرحمن الرحیم



جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه های سلامت کشور هستند که با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماری ها را از آن خود نموده و با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای سلامت جامعه گذاشته اند.



سی ام فروردین ماه، روز علوم آزمایشگاهی مصادف با زادروز حکیم سیّد اسماعیل جرجانی، در واقع بهانه ای برای پاسداشت و تقدیر از زحمات فعالان این عرصه است.



این روز فرصتی است تا از جامعه فرهیخته و تلاشگر علوم آزمایشگاهی که از گروه های پرتلاش و دلسوز نظام سلامت به شمار می روند، قدردانی شود.



بی شک نقش والای آزمایشگاه در تسریع امور تشخیصی و کمک به فرایند درمان بیماری ها انکارناپذیر بوده و به عنوان نقطه اتکای تیم پزشکی در ارتقاء ضریب ایمنی فرآیندهای درمانی، نقش بی بدیل این عزیزان را در کاروان مهر و مرهم نشان می دهد و عاشقان این عرصه، فارغ از چشم داشت‌های دنیوی در کاستن درد درمندان هم پیمان و هم داستان بوده اند.



بی گمان نامگذاری زادروز این حکیم فرزانه به عنوان روز علوم آزمایشگاهی، علاوه بر احساس غرور و سربلندی، برای شاغلین در این مناصب، مسوولیت و تعهد مضاعفی را به همراه می آورد، تا در این مسیر با گام های موثرتری طی طریق نمایند.



اینجانب ضمن تبریک زاد روز حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی به تمامی همکاران عزیز شاغل در آزمایشگاه ها، آرزومندم با تأسی از این الگوهای پر افتخار ملی و مذهبی، گام های ارزشمندی در جهت اثبات توانمندی های ایران اسلامی بردارید.





از درگاه خداوند متعال عزت، سربلندی و سرفرازی یکایک شما عزیزان را مسألت می نمایم.



 



دکتر مسعود دهقانی



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل



 




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104843
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم