امروز : 28 تیر 1403
  • 1397/06/25 - 13:28
  • 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZRAA

پیام تبریک سرپرست شبکه به مناسبت روز فوریت های پزشکی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در پیامی روز فوریت های پزشکی و اورژانس 115 را تبریک گفت.




سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در پیامی روز فوریت های پزشکی و اورژانس 115 را تبریک گفت.



متن پیام دکتر دهقانی بدین شرح می باشد:



همکاران گرانقدر و دانشجویان محترم فوریتهای پزشکی و اورژانس 115شهرستان آران و بیدگل





فرصت خدمت به بیماران و نجات جان آنان فرصتی است مغتنم که پروردگار متعال نصیب بندگان برگزیده خود می نماید و شما این فرصت را بدست آورده اید.





شما تلاشگران عرصه فوریتهای پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستید که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضر می شوید و حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرید که نشان از اهمیت والای خدمت تان و جایگاه ارزشمند اورژانس 115 می باشد.





لذا لازم است برای ارائه خدمت شایسته به گیرندگان خدمت، همواره خود را به دانش روز، مهارتهای فنی و اخلاق حرفه ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریعترین زمان ممکن بعنوان فرشتگان نجات، حلاوت نجات جان انسانها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را به ارمغان آورید.





اینجانب پیشاپیش فرارسیدن 26 شهریور روز فوریتهای پزشکی و اورژانس 115 را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت توفیق، سعادت و سلامت را برایتان مسالت می نمایم.





امید است با دو بال اندیشه و ایمان در آسمان پیشرفت و تعالی بشریّت و تا بی‌کرانه عالم هستی به پرواز درآمده و در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر مهرورزی به مردم ، سرآمد نیکان باشید.



 



دکتر مسعود دهقانی



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105157
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم