امروز : 28 تیر 1403
  • 1395/01/09 - 08:56
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZXtA

پیام تبریک سرپرست شبکه به مناسبت فرا رسیدن نوروز 95

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل طی پیامی فرا رسیدن نوروز و سال نو را به کلیه پرسنل تبریک گفت.



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل طی پیامی فرا رسیدن نوروز و سال نو را به کلیه پرسنل تبریک گفت.

متن پیام دکتر مسعود دهقانی بدین شرح است:



نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی است که در سرزمین مقدسمان با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم به ارمغان می آورد.



اکنون که دستان پر نوازش بهار، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، دگربار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت، نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید، این آغاز را فرصتی می دانم که از تلاش ها و زحمات ارزنده تمامی کارکنان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در سالی که گذشت تشکر و قدردانی نمایم، چرا که به موجب این تلاش های ثمربخش خوشبختانه در سال 94 شاهد موفقیت های ارزنده و تحولات چشمگیری در زمینه های مختلف بهداشتی و درمانی بودیم.



نو شدن سال همزمان با رستاخیز طبیعت، همواره نویدبخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.



اینجانب به نوبه خود حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی پرسنل شبکه تبریک عرض نموده و امیدوارم با استعانت از خداوند متعال در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و منویات حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی)و با بهره گیری از توانمندی ها، همکاری و همدلی صادقانه شاهد  ارتقاء بیش از پیش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به مردم عزیز و شایسته شهرستان باشیم.

 



دکتر مسعود دهقانی



سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 104593
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم