امروز : 27 تیر 1403
  • 1398/05/27 - 09:42
  • 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZDPA

کارگاه آموزشی ازدواج مناسب و کنترل خشم در جوانان برگزار شد.

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، کارگاه آموزشی ازدواج مناسب برای جوانان دختر منطقه سفیدشهر برگزار شد.




به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، کارگاه آموزشی ازدواج مناسب برای جوانان دختر منطقه سفیدشهر برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، این همایش با مشارکت واحد سلامت جوانان مرکز بهداشت و مرکز جامع سلامت زنده یاد کریمشاهی سفیدشهر و در راستای ترویج ازدواج مناسب در جوانان برگزار شد.



بنا بر این گزارش کارشناس سلامت روان مرکز سلامت زنده یاد کریمشاهی در خصوص معیار‌های صحیح همسرگزینی و روش‌های انتخاب همسر سخنانی را بیان نمود.



در ادامه کارگاه، مریم چاکری ضمن اشاره به تعریف خشم گفت: خشم واکنشی متداول نسبت به ناکامی و بد رفتاری است و همه ما در طول زندگی با موقعیت های خشم برانگیز روبرو شده ایم.



وی در پایان ضمن بیان نشانه های خشم، در خصوص راهبردهای عملی کنترل خشم مطالبی را ارائه نمود و گفت: از طریق خودآرام سازی، مصون سازی در مقابل استرس، تخلیه خشم و مواجه شدن با مسایل به روش مذاکره و جرات مندی، بهتر می توانید خشم و عصبانیت خود را کنترل نمایید، بنابراین مهم این است خود را به عنوان فردی مقابله کننده در نظر بگیرید که می تواند از راهبردهایی برای برقراری ارتباط با سایر افراد استفاده کند که در دراز مدت به نفع او باشد.



                                               



                                                                                  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل






     همایش ازدواج و کنترل خشم          همایش ازدواج و کنترل خشم



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105430
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم