امروز : 27 تیر 1403
  • 1397/12/16 - 10:27
  • 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZPDA

کارگاه دو روزه تربیت جنسی کودکان و نوجوانان برگزار شد.

کارگاه تربیت جنسی کودکان و نوجوانان با حضور پزشکان، ماماها و کارشناسان بهداشت روان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار شد.




 



کارگاه تربیت جنسی کودکان و نوجوانان با حضور پزشکان، ماماها و کارشناسان بهداشت روان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار شد.



 



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و عضو هیئت علمی دانشگاه ضمن بیان اهمیت نقش خانواده در تربیت جنسی کودکان و نوجوانان، گفت: اگر خانواده از نظر عملکرد خوب نباشد در مراحل مختلف مانند استقلال کودک، رفتن به مدرسه، ازدواج و.... مشکلات متعدد بروز می کند.



 



دکتر اعظم باقری در ادامه در خصوص مراحل رشد جنسی کودک، رفتارهای غیر طبیعی کودک، پاسخ به پرسشهای جنسی کودکان، آموزش محافظت از خود، فرایند، رفتارها و تغییرات جنسی در نوجوانان، بلوغ زودرس، مواجهه با تغییرات گفتاری و رفتار جنسی، خانواده و تربیت جنسی در دوران بلوغ سخنانی را به طور مبسوط بیان کرد.



 



دکتر کریمیان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در خصوص اهمیت تربیت جنسی کودک، اصول تربیت جنسی کودک و پیشگیری از تجاوزات جنسی در کودکان سخنانی را ارائه نمود.



بنا بر این گزارش، دکتر سادات عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در مورد اصول آموزش مسائل جنسی، اهمیت اموزش در دوران بلوغ، نحوه پاسخ به سوالات جنسی نوجوانان، راه کارهای اجرایی ارائه آموزش مناسب به فرزندان، راهکارهای مناسب برای والدین و پیشگیری از روابط جنسی در نوجوانان آموزش های لازم را ارائه نمود.





                                                                                روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل








       کارگاه تربیت جنسی          



     کارگاه تربیت جنسی          



  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105326
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم