امروز : 26 تیر 1403
  • 1401/06/31 - 11:25
  • 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z8YA

یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و شهدای سلامت برگزار شد.

یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و شهدای سلامت، با حضور جمعی از مسئولین، در سالن شهید استادی شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.




یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و شهدای سلامت شهرستان آران و بیدگل، با حضور جمعی از مسئولین، در سالن شهید استادی شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.



 



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل،  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره سرو قامتان همیشه جاوید تاریخ، مراسمی به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران کوثر و برادران امام سجاد(ع) شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آران وبیدگل و با حضور دکتر رضایی فرماندار شهرستان، باصریان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، سردار ملکی مسئول و استاد آموزش عقیدتی سیاسی فرماندهان سپاه مستقر در شهر مقدس قم، سروان عبدالله آبادی فرمانده بسیج ادارات و مدیران و پرسنل ادارات شهرستان برگزار شد.



 

در ابتدای مراسم دکتر اعظم باقری سرپرست شبکه بهداشت و درمان، ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را گرامی داشت و ضمن تقدیراز مقاومت مدافعان سلامت در ایام کرونا، یاد و خاطره شهید محسن خادم، شهید دکتر مجید فرهاد و شهید محمد زارع را گرامی داشت.





در ادامه مراسم سردار ملکی در سخنانی تصریح کرد: دفاع مقدس یک واژه پر معنا و پر مفهوم است، چون انگیزه حضور عزیزانی که در این جریان بودند، انگیزه‌های الهی بود، انگیزه مادی نبود، همین انگیزه های الهی بود که توانست این جنگ، حضور و دفاع در جبهه‌های نبرد را به عنوان حضور مقدس و با ارزش تا همیشه تاریخ به ثبت برساند.





در پایان مراسم با اهدا گل و لوح یادبودی از خانواده های شهدای امدادگر دفاع مقدس و شهدای سلامت شهرستان: اسپنانی، خادم، شاطریان، نیک پور و قدیرزاده تقدیر شد.





 گزارش تصویری





                                                                            روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل 




  • گروه خبری : اخبار شبکه
  • کد خبر : 105914
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم