امروز : 26 تیر 1403
فاطمه قاسمی
مسئول دبیرخانه

شرح وظائف مسئول دبیرخانه
  • ثبت کلیه مکاتبات چه بصورت حضوری ارباب رجوع و چه بصورت پستی با استفاده از نرم افزاری دبیرخانه
  •  ثبت و ارجاع کلیه مکاتبات حسب دستور مقام مافوق شبکه
  •  مشخص نمودن عنوان فرستنده و گیرنده و شماره و تاریخ نامه های در دست اقدام
  • کپی برداری از ارجاعات مقام مافوق و ارسال آن به واحد های مربوطه
  • اسکن نمودن نامه ها و مکاتبات داخلی و خارجی
  • بایگانی نمودن سوابق نامه های صادره در زونکن مخصوص
  • پیگیری سوابق نامه ها حسب دستور مقام مافوق شبکه
  • ممهور نمودن نامه ها و مکاتبات طبق امضاء مدیر و معاونین
  •  back up گرفتن از کلیه مکاتبات و نرم افزار نمودن اطلاعات مربوطه
  • کنترل و تفکیک نامه های اداری طبق موضوع
  • حفظ و نگهداری سوابق نامه ها و اوراق طبق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوطه بر اساس روش تعیین شده
  • ثبت کلیه فاکس های دریافتی و ارسال به واحد مربوطه حسب دستور مقام مافوق